Waar kunnen we mee helpen? 👋

Wat doe ik met een e-mail over een openstaande betaling?

Zo maak je een openstaande betaling via de mail in orde.

Als je van ons een e-mail ontvangt over een openstaande betaling dan betekent dit dat je nog facturen hebt open staan omdat een betaling is mislukt of later ongedaan is gemaakt (chargeback). In beide gevallen dien je de betaling zo snel mogelijk in orde te maken via de knop in de e-mail.

Als je op de betaalpagina de melding ziet dat je geen openstaande facturen hebt, dan is dit waarschijnlijk omdat ons betaalsysteem al een (automatische) nieuwe poging is gestart om de betaling te voldoen. De afschrijving vindt dan binnen enkele dagen plaats op de door jou ingestelde betaalmethode.

Mocht deze nieuwe mislukken, dan ontvang je daar vanzelf weer een e-mail over om de betaling alsnog in orde te maken. Heb je vragen over je betaling of over een e-mail die je van ons hebt ontvangen? Mail dan naar member@kwo.nl, dan helpen we je verder.

 
Heeft dit je vraag beantwoord?
😞
😐
🤩