Waar kunnen we mee helpen? 👋

Hoe kan ik een gemiste factuur betalen?

Zo betaal je een openstaande factuur.

Je kunt op verschillende manieren een melding krijgen over openstaande betalingen, bijvoorbeeld per e-mail of in je membership portal. Je kunt via de knop in de e-mail of onder het kopje "Betalingen" in het membership portal je openstaande facturen betalen. Je vindt je membership portal en de betalingen als volgt:

  1. Log in op KWO via een webbrowser en navigeer naar je account
  1. Ga in je account naar het Membership tabje en klik op de oranje knop "Membership beheren"
  1. Je portal opent nu. Je ziet bovenaan een melding van je openstaande betaling en een knop om direct te betalen.

Als je op de betaalpagina de melding ziet dat je geen openstaande facturen hebt, dan kan het zijn dat ons betaalsysteem al een (automatische) nieuwe poging is gestart om de betaling te voldoen. Mocht deze mislukken, dan ontvang je daar vanzelf e-mails over.

Heeft dit je vraag beantwoord?
😞
😐
🤩