Waar kunnen we mee helpen? 👋

Hoe kan ik betalen?

Ontdek onze betaalmethoden en hoe je een openstaande factuur kunt betalen.

We ondersteunen alle veelgebruikte betaalmethodes zoals iDeal, Bancontact (België), bankoverschrijving, Credit Card, Google Pay en Apple Pay.

Heb je een openstaande of gemiste betaling, dan krijg je hier per e-mail een bericht over. In de e-mail zit een knop waarmee je de openstaande betaling kunt voldoen. Je kunt ook inloggen op de website en dan op het kopje "Membership" op de knop "Membership beheren" klikken. Onder het kopje "Betalingen" in het membership portal dat wordt geopend kun je je openstaande facturen betalen. Onder het kopje "Betaalmethode" kun je zelf een betaalmethode toevoegen en wijzigen. De betaalmethode die jij als "Primair" aanwijst wordt door ons gebruikt om te factureren.

Als je op de betaalpagina de melding ziet dat je geen openstaande facturen hebt, dan kan het zijn dat ons betaalsysteem al een (automatische) nieuwe poging is gestart om de betaling te voldoen. Mocht deze mislukken, dan ontvang je daar vanzelf e-mails over.

Heeft dit je vraag beantwoord?
😞
😐
🤩