Waar kunnen we mee helpen? 👋

Ik heb een verkeerd/ defect product ontvangen.

Bekijk onze betaalmogelijkheden.

Dat is vervelend! Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, verzoeken wij je om een mail sturen naar webshop@kwo.nl. We bieden je dan een passende oplossing.

Is het product beschadigd? Je hebt op je producten 6 maanden garantie. Indien je product niet door gebruik defect is, dekken wij de kosten ter reparatie. Maar wat moet je daarvoor doen? Volg de volgende stappen.

Stap 1: Neem contact op met webshop@kwo.nl, zorg dat je een foto maakt van het defect en vermeld in de e-mail je ordernummer.

Stap 2: Het kan zijn dat wij graag het product onder ogen willen zien, als dat zo is ontvang je van ons een retourbon. Als je deze uitprint, kan je het pakketje gratis afgeven bij een PostNL punt.

Stap 3: In de meeste gevallen geven wij aan dat je met het product naar een kleermaker in de buurt kan gaan. Het enige wat je moet doen is de kosten voorschieten en een foto maken van je bonnetje en deze doormailen naar webshop@kwo.nl. Binnen 7 werkdagen heb je het geld weer op je rekening (meestal sneller).

Modelformulier voor herroeping Wij zijn door de overheid verplicht om dit wettelijke formulier aan te bieden voor het (deels) retourneren van een order. Gebruik het retourformulier dat je hebt ontvangen bij je order, dit is makkelijker in te vullen en voor ons makkelijker te verwerken waardoor we jou je geld sneller terug kunnen betalen. Wanneer je dit wettelijke voorgeschreven modelformulier gebruikt, hebben wij meer administratieve handelingen nodig en dat vertraagt het retourproces.

Gebruik dit formulier alleen als je onze retourflyer niet hebt ontvangen.

Heeft dit je vraag beantwoord?
😞
😐
🤩